Laden.. Even geduld a.u.b...


ONZE RESULTATEN

Dagelijks zetten wij ons maximaal in om iedereen naar tevredenheid eersteklas mondzorg te geven.







https://www.m2tandartsen.nl/wp-content/uploads/2016/05/van-dam-320x219.jpg

WEER ZORGELOOS LACHEN


De heer Van Dam (43) lachte zelden uit schaamte voor zijn tanden. Hij dacht dat er niets meer aan te doen was. toch maakte hij na aanraden van zijn kinderen een afspraak bij M2 tandartsen.
Na uitgebreid onderzoek is een M2 make-overbehandelplan gemaakt. Dit plan bestaat uit een tijdschema, begroting en te verwachten resultaat. De heer Van Dam was verrast over de mogelijkheden en besloot direct te starten. Na een jaar was hij klaar en lacht hij weer voluit. Hij heeft spijt dat de stap naar M2 tandartsen niet eerder had gemaakt.


https://www.m2tandartsen.nl/wp-content/uploads/2016/05/pieter-320x219-320x219.jpg

JONG GELEERD


Pieter (15) maakte spelenderwijs kennis met de tandarts. Als driejarige zat hij al bij zijn moeder op schoot in de behandelstoel. Hij mocht meekijken met het spiegeltje en kreeg daarna het spiegeltje zelf in zijn mond. Van de tandarts goed leren poetsen was de volgende stap. Zo werd het bezoeken van de tandarts voor Pieter iets heel normaals. Vanaf zijn zesde kreeg hij beschermende fluoridebehandelingen. Nauwlettend volgde de tandarts het wisselen van de tanden en sealde preventief de kiezen tegen mogelijke gaatjes. Na Pieters elfde jaar werd gekeken of hij een beugel nodig had. En omdat hij graag hockeyt, kreeg hij een mondbeschermer om zijn prima onderhouden gebit heel te houden.


https://www.m2tandartsen.nl/wp-content/uploads/2016/05/vangaal-320x219.jpg

IMPLANTATEN


Mevrouw Van Gaal (65) had al een tijdje gebitsproblemen. Er waren enkele kiezen verloren gegaan en een paar tanden zaten los. De grootste angst van Mevrouw Van Gaal was om zonder tanden en kiezen door het leven te moeten of met een kunstgebit. Daarom vond ze de drempel om een afspraak te maken met de tandarts heel hoog. Toch nam ze die stap en na een uitgebreide tandvleesbehandeling bleek dat de sterke tanden en kiezen behouden konden worden. De rest werd vervangen door implantaten. Nu is haar gebit weer net zo mooi als vroeger.



Veelgestelde vragen

https://www.m2tandartsen.nl/wp-content/uploads/2016/05/faq-320x219.jpg


Heeft u vragen? Neem dan hier een kijkje bij veelgestelde vragen.


M2 klachtenregeling

 

https://www.m2tandartsen.nl/wp-content/uploads/2016/05/klacht-320-320x219.jpg


We gaan er niet van uit, maar het kan voorkomen dat u ondanks onze inspanningen niet tevreden bent. Wij vinden het fijn als u dit ons laat weten. Zo geeft u ons de mogelijkheid om te leren van uw klacht en onze zorg blijvend te verbeteren. Uiteraard gaan we samen bespreken hoe wij uw klacht het beste kunnen oplossen. Een verhelderend gesprek met uw tandarts kan al de oplossing zijn.

Komen we er samen niet uit? Neem dan telefonisch contact op met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP) van de Nederlandse Maatschappij voor Tandheelkunde (NMT). Het telefoonnummer is 0900 – 202 50 12 (€ 0,15 per minuut). De klachtenregeling van het NMT voldoet aan de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector.

Bezoek ook de volgende sites voor meer informatie over uw rechten als patiënt:

https://www.knmt.nl/patienten/klachtenregeling-voor-patienten

https://www.ant-tandartsen.nl/patienten/klacht-over-uw-tandarts/



Wilt u meer weten?

Wij beantwoorden uw vragen graag!

Copyright M2 tandartsen 2017