Laden.. Even geduld a.u.b...


KLACHTENREGELING

Dagelijks zetten wij ons maximaal in om iedereen naar tevredenheid eersteklas mondzorg te geven.







M2 klachtenregeling

https://www.m2tandartsen.nl/wp-content/uploads/2016/05/klacht-320-320x219.jpg


We gaan er niet van uit, maar het kan voorkomen dat u ondanks onze inspanningen niet tevreden bent. Wij vinden het fijn als u dit ons laat weten. Zo geeft u ons de mogelijkheid om te leren van uw klacht en onze zorg blijvend te verbeteren. Uiteraard gaan we samen bespreken hoe wij uw klacht het beste kunnen oplossen. Een verhelderend gesprek met uw tandarts kan al de oplossing zijn.

Komen we er samen niet uit? Neem dan telefonisch contact op met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP) van de Nederlandse Maatschappij voor Tandheelkunde (NMT). Het telefoonnummer is 0900 – 202 50 12 (€ 0,15 per minuut). De klachtenregeling van het NMT voldoet aan de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector.

Bezoek ook de volgende sites voor meer informatie over uw rechten als patiënt:

https://www.knmt.nl/patienten/klachtenregeling-voor-patienten

https://www.ant-tandartsen.nl/patienten/klacht-over-uw-tandarts/



Wilt u meer weten?

Wij beantwoorden uw vragen graag!

Copyright M2 tandartsen 2017